JAVNA RASPRAVA - Nacrt Pravilnika o postupku prijema i jedinstvenim kriterijima za bodovanje kandidata u postupku prijema u radni odnos u javnim ustanovama i javnim preduzećima Grada Gradačca
- Detalji
- Datum kreiranja srijeda, 24 Juni 2020 06:03
Na osnovu Zaključka Gradskog vijeća Grada Gradačac sa 3. vanredne sjednice održane 21.05.2020. godine ("Službeni glasnik grada Gradačca " broj 4/20) upućuje se na
JAVNU RASPRAVU
Nacrt Pravilnika o postupku prijema i jedinstvenim kriterijima za bodovanje kandidata u postupku prijema u radni odnos u javnim ustanovama i javnim preduzećima Grada Gradačca
Javna rasprave će se održati u vremenu od 23.06.2020. godine do 23.07.2020. godine
Subjekti javne rasprave su: Gradsko vijeće, klubovi vijećnika, radna tijela Gradskog vijeća, Gradonačelnik, službe za upravu i druge službe i tijela i mjesne zajednice grada Gradačac, udruženja građana, privredni subjekti, te građani grada Gradačca.
Pozivaju se sva zainteresovana lica da u toku provođenja javne rasprave dostave prijedloge i sugestije na Nacrt Pravilnika u pisanoj formi na adresu Gradske službe za društvene djelatnosti i boračko-invalidsku zaštitu ili putem e-mail adresu: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli. .ba najkasnije do 19.07.2020. u 16.00 sati.
Pomoćnik Gradonačelnika,
Hajrudin Hasanbašić
POSLJEDNJE VIJESTI
![JAVNI POZIV ZA UČEŠĆE U IMPAKT INKUBATORU POSLOVNIH IDEJA GRAD JAVNI POZIV ZA UČEŠĆE U IMPAKT INKUBATORU POSLOVNIH IDEJA GRAD](/naslovna/images/VIJESTI/2204/07/20240715_Impakt_thumb119.jpg)
JAVNI POZIV ZA UČEŠĆE U IMPAKT INKUBATORU POSLOVNIH IDEJA GRAD
U sklopu zajedničke saradnje između Ministarstva za kulturu, sport i...
![Rok za potpisivanje ugovora - stipendije ministarstva za boračka pitanja Rok za potpisivanje ugovora - stipendije ministarstva za boračka pitanja](/naslovna/images/STATICNI/Iz%20parka%20prema%20Gradini_thumb119.jpg)
Rok za potpisivanje ugovora - stipendije ministarstva za boračka pitanja
Obavještavaju se učenici koji su po okončanoj proceduri dodjele stipendija...