Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
Šef Odsjeka: ----
Telefon: 035 369 750, lok. 204 ili 035 369 764 Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
Pomoćnik gradonačelnika za urbanizam i komunalne poslove
Opis poslova:
1) rukovodi Službom i odgovoran je za korištenje finansijskih, materijalnih i ljudskih potencijala dodijeljenih Službi;
2) odgovoran je za korištenje finansijskih, materijalnih i ljudskih potencijala dodijeljenih službi;
3) osigurava blagovremeno,zakonito i pravilno rješavanje svih poslova za cije izvršenje je nadležna Služba;
4) rasporeduje poslove na službenike i namještenike Službe, daje im upute o nacinu obavljanja poslova, kontroliše i analizira rad službenika i namještenika, te predlaže ocjenu rada službenika i namještenika;
5) redovno prati propise iz oblasti urbanizma, gradenja i komunalnih poslova, te obezbjeduje njihovu strucnu primjenu
6) redovno upoznaje opcinskog nacelnika o stanju i problemima o stanju obavljanja poslova koji su u nadležnosti Službe, te predlaže poduzimanje potrebnih mjera;
7) predstavlja i zastupa službu, te potpisuje akta iz nadležnosti Službe;
8) izraduje analize, izvještaje, informacije i druge strucne materijale iz djelokruga rada Službe;
9) za svoj rad odgovara gradonacelniku;
10) obavlja i druge poslove po nalogu gradonacelnika;
11) odlucuje o pitanjima za koje je ovlašten posebnim rješenjem gradonacelnika.
ODSJEK ZA URBANIZAM
U okviru Odsjeka za urbanizam vrše se sljedeći poslovi:
1. izvršavanje i obezbjedivanje provodenja zakona, drugih propisa i općih akata iz oblasti urbanizma, odnosno prostornog uredenja i građenja, te provođenje utvrđene politike i praćenje stanja u navedenim oblastima, u skladu sa zakonima;
2. izdavanje lokacijskih informacija, urbanističkih saglasnosti, odobrenja za građenje, odobrenja za upotrebu i drugih odobrenja za objekte i zahvate u prostoru predviđene Zakonom o prostornom uređenju i gradenju;
3. izdavanje potvrda, uvjerenja, izvoda i drugih akata iz oblasti urbanizma i gradenja;
4. organizovanje javnih uvida i javnih rasprava utvrđenih Zakonom i Uredbom o jedinstvenoj metodologiji za izradu planskih dokumenata;
5. praćenje stanja realizacije zakonske regulative iz oblasti urbanizma, odnosno prostornog uređenja i gradenja;
6. izrada izvještaja, informacija i programa iz oblasti prostornog uređenja i građenja.
ODSJEK ZA KOMUNALNE POSLOVE
U okviru Odsjeka za komunalne poslove vrše se sljedeći poslovi:
1. pracenje stanja, provodenje utvrdene politike, izvršavanje i obezbjeđenje izvršavanja zakona, drugih propisa i općih akata iz oblasti komunalnih poslova,
2. pravni i stručni poslovi iz oblasti komunalnih poslova koji su u nadležnosti općine i priprema akata za provodenje politike u ovoj oblasti,
3. praćenje stanja u oblasti infrastrukture i komunalnih djelatnosti (uključujuci vodosnadbijevanje i otpadne vode), čvrstog otpada, lokalnih puteva i mostova, ulične rasvjete, prevoza, parkirališta, javnih površina i drugo,
4. priprema mjera i provođenje aktivnosti koju unapređuju oblasti iz predhodne tačke,
5. izrade analitičkih i drugih materijala iz nadležnosti Odsjeka,
6. uspostavljanje i vođenje registara iz svoje nadležnosti,
7. priprema nacrta propisa i drugih općih akata iz oblasti za koje je nadležna,
8. vrši koordinaciju i upravno-pravno rješavanje u oblasti komunalnih poslova i infrastrukture na području grada, a posebno po pitanju: puteva, održavanje čistoće i zelenih površina, raspolaganja i korištenja javnih površina, vodoopskrbnih objekata, toplifikacije, javne rasvjete i drugo,
9. priprema programe za preduzimanje mjera za poboljšanje kvaliteta komunalnih usluga, kao i mjera za djelovanje organa uprave i komunalnih preduzeća u slučaju prekida u pružanju komunalnih usluga,
10. vrši i druge poslove iz okvira Zakonom i drugim propisima utvrđenog djelokruga rada.
ODSJEK ZA INVESTICIJE, NADZOR I ENERGETSKU EFIKASNOST
Odsjek za upravljanje razvojem i energetsku efikasnost vrši sljedeće poslove:
1. obavlja pravne i stručne poslove iz oblasti investiciono - razvojnog planiranja koja su u nadležnosti Grada u skladu sa pravcima razvoja i strateškim planiranjem,
2. utvrđuje gradske programe javnih investicija;
3. prati realizaciju Strategije razvoja opcine i drugih strateških planova i programa,
4. koordinira realizaciju projektnih aktivnosti sa ostalim službama i odsjecima,
5. identificira i prati javne pozive za projektno apliciranje ka domaćim i međunarodnim finansijerima
6. razraduje aplikacione obrasce potencijalnih donatora i sufinasijera i prikuplja neophodnu dokumentaciju za uspješna kandidiranja po javnim pozivima projekata od znacaja za privredni, društveni i kulturni razvoj grada,
7. uspostavlja i vodi registar apliciranih, projekata u implementaciji i realizovanih investicionih projekata,
8. tehničko – finansijsko pracenje realizacije kao i nadzor nad aktivnostima koje se ticu razvojno – investicionih projekata odobrenih po javnim pozvima,
9. ucestvuje u pripremi neophodne dokumentacije za pripremu ugovora,
10. prati javne pozive, kreira i aplicira projekte iz oblasti energetske efikasnosti,
11. vodi jedinstvenu evidenciju objekata koji su prošli program utopljavanja i energetske efiksnosti,
12. ucestvuje u izradi i pripremi tenderske i projektne dokumentacije,
13. vodi investicije na rekonstrukciji infrastrukture i vrši tehnički nadzor na istim,
14. predlaže mjere za provodenje strategije razvoja ,
15. drugi poslovi koji su u nadležnosti odsjeka i po nalogu Gradonačelnika,
AFIŠE SLUŽBE:
AFIŠA ODSJEKA ZA URBANIZAM